Nog 10 weken... - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Britt Heer - WaarBenJij.nu Nog 10 weken... - Reisverslag uit Brummen, Nederland van Britt Heer - WaarBenJij.nu

Nog 10 weken...

Blijf op de hoogte en volg Britt

16 Juni 2015 | Nederland, Brummen

Lieve familie, vrienden en andere geïnteresseerden,

Nog 10 weken....en dan zal mijn vertrek naar het veelbelovende Nieuw-Zeeland plaatsvinden. Ik hoop hier een fantastische periode als Au Pair te beleven en wil de "achterblijvers" zo nu en dan graag even jaloers maken met mijn ervaringen en verhalen. Daarnaast wil ik de geïnteresseerden natuurlijk up-to-date houden.
De voorbereidingen voor mijn trip zijn in volle gang en dankzij de organisatie Travel Active heb ik een geweldig gastgezin kunnen vinden; de familie Bishop woont in Auckland en heeft twee prachtige dochters. Ik vind het een voorrecht om 11 maanden lang een volwaardig lid van deze familie te mogen zijn én om de zorg voor de twee meisjes te mogen dragen.

Naast mijn Au Pair ervaringen zal ik ook mijn reisverhalen, (eventuele) ontwikkelingen én ontdekkingen met jullie delen.
Zondag 30 augustus stap ik voor de tweede keer in mijn leven in een vliegtuig om vervolgens, via Dubai en Brisbane, op 1 september op Auckland te arriveren. Ja zeker...zo'n 30 uur reizen. Ik heb zo een vermoeden dat mijn cognitieve vaardigheden het na mijn aankomst enige tijd zullen laten afweten, dus reken niet op een al te vlotte, eerste update.
"Lijkt het u ook zo leuk om Britts reis op de voet te volgen? Klik dan snel op de Subsribe Button en geniet van een onvergetelijke tocht door haar ervaringen en ontdekkingen!" Of niet...tja, be my guest (Nederland is ook best leuk..) ;-).


  • 16 Juni 2015 - 23:25

    Gerard:

    Ik wens je heel veel plezier en pas goed op jezelf op. Ben benieuwd naar jou verslagen van dit avontuur.

  • 16 Juni 2015 - 23:45

    Fredie:

    Lijkt me heel leuk om je een jaar te mogen volgen!

  • 17 Juni 2015 - 00:23

    Henny Carlisle:

    What an adventure! Good practice for your English.

  • 17 Juni 2015 - 07:21

    Toos:

    GENIET lekker Britt EN ik ga zeker je reisverslag lezen. X

  • 17 Juni 2015 - 19:06

    Hermien:

    Hee Britt, nu wordt het spannend. ik ga je zeker volgen.alvast heel veel plezier met de verdere voorbereiding.

  • 11 Augustus 2015 - 20:28

    Maud:

    Hee Britt,

    Ik kwam je blog toevallig tegen, en wat leuk om te lezen! Ik ga in November ook als au pair naar Nieuw-Zeeland en ga ook in de buurt van Auckland wonen :-)!
    Ik heb ook via TravelActive geboekt.

    Misschien zien we ons aan de andere kant van de wereld, zou leuk zijn want volgens mij zijn d Nederlandse au pairs daar in de minderheid ;-)

    Groetjes Maud

  • 15 Augustus 2015 - 23:22

    Marian:

    Hee Britt,

    Het aftellen is begonnen. Je laatste week werken.
    Spannend allemaal maar ontzettend leuk.
    Tot van de week op de sportschool.

    Groetjes, Marian

  • 15 Augustus 2015 - 23:22

    Marian:

    Hee Britt,

    Het aftellen is begonnen. Je laatste week werken.
    Spannend allemaal maar ontzettend leuk.
    Tot van de week op de sportschool.

    Groetjes, Marian

  • 15 Augustus 2015 - 23:24

    Marian:

    Hee Britt,

    Het aftellen is begonnen. Je laatste week werken.
    Spannend allemaal maar ontzettend leuk.
    Tot van de week op de sportschool.

    Groetjes, Marian

  • 22 Augustus 2015 - 22:38

    Britt De Heer:

    Leuke reacties allemaal!

    @Maud, dankjewel voor je reactie! Het zou leuk zijn als we met elkaar in contact kunnen komen. Ik heb op dit moment geen gegevens van je, maar misschien zou je me op FB op kunnen zoeken? Hopelijk tot snel in NZ! :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Brummen

Britt

Actief sinds 16 Juni 2015
Verslag gelezen: 1197
Totaal aantal bezoekers 13055

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2015 - 01 Augustus 2016

New Zealand

Landen bezocht: